v Hverdag (melissaleer)

Julen så langt - i bilder

• Skrevet 25.12.2014
  • Klokken 22:10

Dette var en litt "uten om det vanlig" julaften. For første gang vi har feiret julaften på hytta. Det var litt spesielt siden vi alltid har hatt faste tradisjoner på julaften. Det å feire jul på hytta var kjempe fint, det er så lite og hjemmekoseligt at det ble nesten bedre enn å feire hjemme.

Håper alle hadde en fin og vellyket julaften, så får dere ha en fortsatt fin romjul!

kommentarer: 0

Tradisjoner er til for å holde

• Skrevet 20.12.2014
  • Klokken 13:51

Endelig var det juleferie! Kjempe fornøyd for å være ferdig med det ene halvåret i 10ende. For å feire at vi har juleferie, samlet vi oss en gjeng for å spise god mat å ha det hyggelig med hverandre. Dette gjorde vi i fjor også, så jeg tror det er blitt en slags tradisjon nå. Jeg koste meg veldig, for håp dere koste dere like mye på en herlig fredagskveld!

God Jul til alle leserne mine<3

Feiring av 80 år

• Skrevet 24.11.2014
  • Klokken 16:23

//Farfar og farmor

Denne helgen har jeg vært i Trondheim til tante, onkel, farmor og farfar. Vi dro dit for å feire jubilanten, farfar. Ikke minst dro vi dit for å handle litt julegaver også.

Denne helgen...

• Skrevet 06.10.2014
  • Klokken 12:59

.. har vært kjempe fin! Jeg og venninnen min, Marit, har vært på hytta i helgen. For det første har det hvert et helt nydelig vær og varmt. Og for det andre har vi badet i havet, tiltross for at det er Oktober! Denne månden skal liksom være kald å man skal gå med skjerf og tykke jakker, men neida vi har badet vi:-D Har dessverre ingen bilder fra at vi badet, men vi var ute å tok noen høstbilder i går.

Denne uka blir en travel uke, så vi får se hvor mye jeg får blogget. Jeg skal b.l.a til Trondheim for å hente ny bil. Også siden vi får høstferie denne uka, skal jeg på hytta igjen. Snakkes senere!

Mix match

• Skrevet 17.09.2014
  • Klokken 16:45

Dette er da et gammelt outfit, bare så dere vet det. I dag hadde vi matteprøve, gikk sånn halveis bra. Jeg får håpe på det beste!

Senere i dag skal jeg spille kamp. Den er klokken syv på halsøy, hvis det er noen i som vil komme å se på:-) Igjen, får håpe på det beste! Jeg kan innrømme at vi ligger ikke så voldsomt høyt på tabellen... Men vi er gode! Vi gir oss aldri, haha

Last night

• Skrevet 07.09.2014
  • Klokken 17:36

I går kveld feiret jeg og noen venner bursdagen min. Jeg hadde egentlig busdag den 21 august, men men.. Det ble en kjempe fin kveld med latter og moro. Ble kjempe fornøyd om hvordan kvelden ble! Håper det gjentar seg snart!

toppen av lovund

• Skrevet 31.08.2014
  • Klokken 11:57

I går var vi på en øy som heter Lovund, den ligger her på Helgeland. Ikke så alt for langt unna hytten vår på Dønna. Lovund består nesten bare av et stort fjell, og i går dro vi med båt fra hytten vår til Lovund. Deretter dro vi opp på toppen av fjellet som har en høyde på 623 moh. Det var en utrolig bratt, men fin tur:-)

Oppå der var vi!

Miami Beach del 1

• Skrevet 21.08.2014
  • Klokken 21:54

Hei! Siden jeg ikke fikk blogget så mye mens jeg var på MB, hadde jeg tenkt å ha to innlegg med bare bilder derfra. Håper dere syns det blir bra, og legg gjerne en kommentar etter dere om hva dere syns:-)

Bye New York

• Skrevet 08.08.2014
  • Klokken 23:19

Da var dagen kommet, siste dag i New York... Vi drar herfra tidlig i morgen, så denne dagen skal vi utnytte på det meste. Men ferien er ikke over heldigvis, det blir en hel uke til på Miami Beach! Åhh så jeg gleder meg!

Disse dagene har vært helt fantastisk opplevelsesrik og jeg kommer aldri til å glemme denne turen. Men New York er jo veldig stort, så det sliter litt på beina... Da er det godt å komme på hotellet og bare slappe av. I går var en litt anderledens dag, tidligere i uken var jeg innom frisørsalongen Sassoon og spurte etter time. Så i går var jeg hos frisøren og klippte meg KORT! Det var veldig nervepirrende og sitte i den frisørstolen, men resultatet ble no bra. Det er iallefall det alle vennene mine sier, men jeg synes det ennå er litt uvandt.

Og senere på dagen var vi i både Rockefeller og på American Museum Of Natural History. Det var utroligt fint oppå Rockefeller, vi hadde utsikt over hele Manhatten også måtte jeg jo selvfølgelig ta noen bilder av Empire State Boulding.

Det ble et litt langt innlegg, menmen...

kommentarer: 3

Topp 10

• Skrevet 22.07.2014
  • Klokken 21:26

Nå er det Trude som blogger for Melissa, ettersom hun er i Brønnøysund uten nett for tiden.
Og siden jeg ikke har noe annet spennende å si så tenkte jeg bare å dele mine 10 favorittsanger for øyeblikket. Rekkefølgen er helt tilfeldig.

♥ crazy something normal - donkeyboy

♥ prayer in c - Lilly Wood and the prick (ftw Robin Schulz)

♥ maps - maroon 5

♥ cut your teeth - Kyla la grange, Kygo.

♥ boom clap - Charli XCX

♥ stolen dance - Milky Chance

♥ rude - magic!

♥ hideaway - Kiesza

♥ sing - Ed Sheeran

♥ younger (kygo remix) - seynabo sey

Og ellers kan dere godt følge spotifylista mi HER, og Melissa sin HER.

update

• Skrevet 19.07.2014
  • Klokken 21:44

Nå er jeg å Trude på hytto på Dønna. Vi har for det meste badet. Men vi har også hatt litt tid til å gå tur og grille marshmallows. Nå sitter vi inne og holder på å dø av denne varmen! Og ikke spør om hvorfor vi sitter inne, for jeg vet ikke engang selv. Men ja, jeg hadde bare tenkt å ha en liten update såå, vi snakkes..

Hyttetur

• Skrevet 13.07.2014
  • Klokken 21:26

Hei! I forrige uke var jeg på hytta som befinner seg på Dønna. Jeg var sammen med søskenbarna mine, pappa og min vesle hund Fiffi. Det var en hærlig uke med fint vær, så vi tilbringte for det meste av tiden vår ved havet. Vi kjørte tube, badet og var en del på stranden. Som dere ser på det fjerde blide er vi ikke så veldig "hærlo" i vannet, så vi bader i både våtdrakt og redningsvest! hahah

Jeg eier en litt dom hund, som ikke tenker lengre en til snuten. Som dere ser, ruller hun seg i sanden rett etter hun har vært i havet og blitt våt...

Long time, no see

• Skrevet 12.07.2014
  • Klokken 19:56

Hei! Jeg vet at det er blitt lite blogging, og det beklager jeg for. Den eneste unnskyldningen jeg har til det, er at jeg har vært på hytta en go del, uten nett. Men jeg lover at jeg skal bli flinkere, så håper at dere fortsetter og lese bloggen min! Det setter jeg stor pris på!

kommentarer: 2

små ting, store gleder

• Skrevet 05.07.2014
  • Klokken 20:16

Alle barnas sommerglede er å få leke i vannet på en varm sommerdag! Så i dag bestemmte min søte lillebror og sprige i vannspruten på plenen.

kommentarer: 2

friday night

• Skrevet 04.07.2014
  • Klokken 23:04

Tidligere i dag var jeg på Milano med noen venninner. Når vi dro hjem derfra, avtalte vi at vi skulle møtes. Så vi dro på fotballbanen og gjorde egentlig ingenting.... Men så dro vi til meg og hørte på musikk og bare koste oss.

Bildene er tatt av min kjære venn Thea!

DITT NAVN

Her kan du skrive en kort tekst om deg selv og/eller bloggen på ca. 30-40 ord. Her kan du skrive en kort tekst om deg selv og/eller bloggen på ca. 30-40 ord. Her kan du skrive en kort tekst om deg selv og/eller bloggen på ca. 30-40 ord.