toppen av lovund

• Skrevet 31.08.2014
  • Klokken 11:57

I går var vi på en øy som heter Lovund, den ligger her på Helgeland. Ikke så alt for langt unna hytten vår på Dønna. Lovund består nesten bare av et stort fjell, og i går dro vi med båt fra hytten vår til Lovund. Deretter dro vi opp på toppen av fjellet som har en høyde på 623 moh. Det var en utrolig bratt, men fin tur:-)

Oppå der var vi!

new york del 2

• Skrevet 30.08.2014
  • Klokken 20:29

kommentarer: 4

new york del 1

• Skrevet 29.08.2014
  • Klokken 18:02

Da ble det vist en en New York bildeserie også, håper dere liker bildene! Nå holder jeg på å laste opp en innkjøpsvideo på YouTube, så da kommer den ut på enten søndag eller mandag. Det er bare å følge med:-)

kommentarer: 2

Outfit 260814

• Skrevet 26.08.2014
  • Klokken 16:31

HOLA
Mens jeg laget Miami innleggene fant jeg ut av at jeg hadde en del bilder fra jeg var i New York også, så hvis det er interesser for å få et innlegg med bilder fra New York, gjør jeg gjerne det:-) Jeg er også litt usikker på om jeg skulle lage en "usa haul", men hvis jeg får det til kommer det helt sikkert ut en liten video om hva jeg kjøpte fra amerika!

kommentarer: 3

Miami Beach Del 2

• Skrevet 24.08.2014
  • Klokken 15:03

Miami Beach del 1

• Skrevet 21.08.2014
  • Klokken 21:54

Hei! Siden jeg ikke fikk blogget så mye mens jeg var på MB, hadde jeg tenkt å ha to innlegg med bare bilder derfra. Håper dere syns det blir bra, og legg gjerne en kommentar etter dere om hva dere syns:-)

Hjemreise

• Skrevet 16.08.2014
  • Klokken 15:29

Hola!! Nå sitter jeg i lobbyen på hotellet og venter på at taxien skal komme. Etter det venter det en laaang reise på 30 timer før jeg kommer hjem til lille Mosjøen. Det er ikke akkurat slik at jeg gleder meg til reisen, men det skal nok gå fint!

Disse dagene har vært helt fantastiske, det har vært sol hele tiden og graderen har ligget på 35*c. Bortsett fra i går, da var vi litt uheldige å fikk regn, torden og lyn. Men det er bare koselig med lyn og torden såå:-)

Snakkes når jeg kommer til Norge!

Bye New York

• Skrevet 08.08.2014
  • Klokken 23:19

Da var dagen kommet, siste dag i New York... Vi drar herfra tidlig i morgen, så denne dagen skal vi utnytte på det meste. Men ferien er ikke over heldigvis, det blir en hel uke til på Miami Beach! Åhh så jeg gleder meg!

Disse dagene har vært helt fantastisk opplevelsesrik og jeg kommer aldri til å glemme denne turen. Men New York er jo veldig stort, så det sliter litt på beina... Da er det godt å komme på hotellet og bare slappe av. I går var en litt anderledens dag, tidligere i uken var jeg innom frisørsalongen Sassoon og spurte etter time. Så i går var jeg hos frisøren og klippte meg KORT! Det var veldig nervepirrende og sitte i den frisørstolen, men resultatet ble no bra. Det er iallefall det alle vennene mine sier, men jeg synes det ennå er litt uvandt.

Og senere på dagen var vi i både Rockefeller og på American Museum Of Natural History. Det var utroligt fint oppå Rockefeller, vi hadde utsikt over hele Manhatten også måtte jeg jo selvfølgelig ta noen bilder av Empire State Boulding.

Det ble et litt langt innlegg, menmen...

kommentarer: 3

New York

• Skrevet 05.08.2014
  • Klokken 03:10

Da var jeg kommet fram, eller kom fram i går klokken 5 i amerikansk tid. Det tok 11 timer fra i dro fra Værnes til vi kom fram på hotellet! Men det var en helt grei reise og den virket ikke så lang som den var:-) Fram til nå har vi vært på Time Square, SoHo, Brooklyn også har vi tatt en del turbuss!

Off we go

• Skrevet 01.08.2014
  • Klokken 14:56

Da var det på tide å dra fra Mosjøen, med neste stopp Trondheim. Jeg tror dette blir en helt fantastisk reise og jeg gleder meg så ekstremt mye! Jeg kommer forhøpentligvis til å blogge på reisen, så det er bare å følge med!

DITT NAVN

Her kan du skrive en kort tekst om deg selv og/eller bloggen på ca. 30-40 ord. Her kan du skrive en kort tekst om deg selv og/eller bloggen på ca. 30-40 ord. Her kan du skrive en kort tekst om deg selv og/eller bloggen på ca. 30-40 ord.